Friday, January 28, 2011

Wahhh!!!Satu tahun sudah!!!

Testing leher...wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Sedar x sedar rupanya harini birthday blogku...weeeeee....hari ini 28 Januari 2011, Jumaat...setahun selepas aku buat entri pada 28 Januari 2010, Khamis...1st entri aku is in English sebab aku terperasan yang aku ni anak mat salleh hahaha...bangang!!!

(Sumber gambar : Mr. Googly Woogly)

1st entri aku boleh baca sini k...sure grammar hancuss gilak...hahaha...sekarang ni lagi selesa wat entri dengan bahasa sendiri...bahasa pasar la hahaha...lupakan tu semua yang penting hari ni tarikh best untuk aku celebrate birthday blog aku dengan bertiduran...hehehe...kan hari ni Friday...panjang masa rehatnya wakakaka...nice...

Pssst : aku masih ada hutang 3 entri untuk 30 days challenge...hari ni jugak aku terai kasi habis...schwew!!!