Friday, January 21, 2011

Day 05 - a picture of somewhere you’ve been

Brrrrmmm...

Aku baru balik dari wat pameran di mahkamah ni hehehe...pening campur mengantuk = aku malas hahaha...tapi untuk sahut challenge ni aku malas jugak biarpun kurang semangat hahaha...apa ne weih!!!

Ba...mari kita mulakan...task harini day 05 - a picture of somewhere you've been...actually bukan xda gambar aku di mana2...tapi kurang la ada muka aku yang cun untuk diletak di mana2...sebab tu la aku suka amik gambar orang...bukan amik gambar aku hehehe...


Tadaaa...ni gambar aku baru amik tadi...masih dengan baju korporat putih hehehe...muka macam lipan menjantuk disorongkan bantal...(jap gi bantal Spongebob di belakang tu akan jadi mangsa)...aku duk di workstation aku dalam opis la...kira la ni kan...somewhere I've been hehehe...(takkan mo amik gambar dalam jamban plak kan)...jadi demikian la sudah task untuk hari ni...

Pssst : Happy birthday untuk Yanapetisuara...houyeah!!!

No comments: