Monday, January 24, 2011

Day 08 - short term goal for this month and why.

Hahaha...

Demam memang sucks!!!membuatkan aku macam mo potong2 hidung ni & ganti baru...hingus makin menggila!!!ok..stop...rite now ceta sal task untuk hari ke-8...

Day 08 - short term goal for this month and why...hahaha...senang jak ni...actually aku memang dah set awal2 jam di rumah & di handphone untuk ikut waktu punchcard pejabat...sebab punchcard di pejabat ni awal 7 minit...yawww~~~

So...short term goal for this month is DON'T BE LATE TO WORK!!!tahun lalu aku banyak jugak terpunch lebih dari 8.30am...ya la kan aku WP3 so waktu kerja bermula 8.30 am - 5.30 pm...

Harap2 rekod aku setakat bulan ni bersih la ya hahaha...sebab ada sekali haritu cuak jugak aku sebab aku lewat kuar dari rumah...mujur sampai opis ngam2 jam 8.30am...sharp!!!hehehe...

Pssst : paling ranking awal tahun 2009...13 kali lewat yawww!!!

No comments: