Sunday, January 23, 2011

Day 07 - a picture of someone/something that has big impact on you

Lalala...

Sekarang tengah hangat menonton perlawanan badminton antara Datuk Lee Chong Wei vs Taufik Hidayat...biarpun harini aku demam selsema tapi itu x menghalang untuk update task untuk harini hehehe...
ct
Task hari ni...Day 07 - A picture of someone/something that has big impact on you...em em em...aku mo bagi gambar orang ka atau gambar benda ni hehehe...jap...



(Sumber gambar : Mr. Googly Woogly)

Aku pilih benda...dan benda tu adalah Masa...masa banyak membawa impak dalam diri aku x kira la big or small hehehe...tapi really masa banyak mengajar aku pelbagai bentuk pengalaman...pahit, manis...semuanya dirasai...rasanya dalam aku mengejar peredaran usia semakin banyak yang aku pelajari di dunia ni...paling tidak...aku sudah boleh menilai sesuatu dari sudut berbeza...ya dulunya aku memang seorang yang terlalu pesimis...aku hanya memandang sesebuah perkara dari satu hala saja...bukan dikatakan aku telah matang sepenuhnya...sifat keanak2an masih kuat lagi dalam diri aku...tapi boleh dikatakan aku sudah mampu menimbang balik sesebuah perkara yang ku rasa perlu reconsideration...ok...

So...my pick of the day is...time...time is precious...live with it...you'll know...hehehe...

pssst : hingus mula meleleh-leleh...

No comments: