Wednesday, January 12, 2011

Making Choices

Ok...

Aku sebenarnya sangat la tidak sedar diri ini tidak ada bakat langsung dari segi penulisan hatta bidang seni suara sekalipun tapi aku tetap degil ingin menulis sesuatu & juga menguyakkan leher dengan menyanyikan lagu2 dengan nada yang kamurang sendiri akan muntah mendengarnya...

Aku x sehebat Yuna, mahupun sehebat Zee Avi dan aku minat kedua2nya...lagu2 dorang ni salu jugak berkumandang di radioku halkumku sendiri biarpun x sesedap mana tapi bagi aku yang perasan ni...aku rasa sora aku lagi sedap dari katak puru...ok ni bukan fakta...hanya fiksyen hahaha...

Aku ada koleksi puisi ciptaan aku sendiri...dalam BM & BI tapi yang ni aku lekat di atas workstation aku...hahaha...korang judge sendiri la...aku malas mo komen apa2...hahaha...

Making Choices

Remembering about our conversation last night
You make me wonder so much that I have to fight
The thoughts and dreams keeps me being black and white
I hope that I could just make things right

Why can't we just take it over?
You almost making me sober
If only I could change this matter
Maybe I would feel much better

I hate it when I force myself making choices
It took my heart to any chances
Just to let you go and leave you breathless
But I don't let you go 'coz you're priceless

Even if we're torn apart
I wish we can still be in one heart
Together forever 'till death do us apart


Percaya atau tidak aku pernah offer my friends dalam FB yang celik seni untuk buatkan aku lagu untuk puisi ni...tapi xda respon la hahaha...dan aku faham...kalo suh budak tadika wat puisi lagi sedap dari ini hahaha...

And still I was hoping...chewahhh...spukang plak aku...aku tetap berharap satu hari nanti somebody sudi untuk menciptakan aku lagu puisi ku sendiri...sebab aku buta muzik...pernah belajar main gitar dulu dari kakak sepupu tapi sekarang aku cuma reti pegang gitar stimulator saja...dan aku selalu dapat skor tinggi untuk game itu hahaha...


(sorry guys...ni gambar lama...)

Masih lagi dengan angan2 lama...adakah orang yang sudi untuk merealisasikan impian aku ni hahaha...dan aku baru teringat aku pernah jugak post puisi aku dengan gambar hati...[Klik Sini] untuk view post tu...

Pssst : perasan x habis2...but anyway perasan itu bagus hahaha...

No comments: