Tuesday, January 11, 2011

Calendar 2011 - SPL Project

Huuu...

(Klik untuk membesarkan mata)

Tadi dalam FB, pengasas SPL (Sandakan Photography Lover) aka Kotak Hitam post mengenai calendar 2011 SPL...hurm cambest hahaha...so aku pun dgn terexcitednessly pun start korek2 album untuk cari gambar yang terbaek di pasaran yang aku ada...ceh perasan!!!

Aku dapat 3 gambar ni untuk dipertaruhkan dalam pencarian gambar untuk calendar rasmi SPL untuk tahun 2011...kamurang rasa ok ka ne gambar2 ne???


* * *


* * *


(Dua gambar di atas disnap menggunakan Handphone SonyEricsson W508 & gambar terakhir disnap menggunakan camera compact Olympus fe-46)

Aku pun xtau apa komen kamurang tapi bagi pandangan mata aku mungkin ini la yang terbaik yang pernah aku hasilkan...any comment u guys???...btw...ketiga2 gambar ni aku da select untuk participate dalam pemilihan gambar calendar tu...jangan heran la kalo dalam blog ni kualiti gambar dia kureng sikit sebab aku da tukar format dari JPEG ke GIF untuk meringankan blog hehehe...kalo mo tengok lagi details boleh cek dalam FB aku...tapi kena add friend dulu la hehehe...

Pssst : mudah2an ada salah satu gambar tu yang menyangkut...

No comments: