Wednesday, January 19, 2011

CABARAN SPL - FOTOGRAFI MINGGU 4 - POTRAIT

Ehemmm...

Hari ni hari yang penuh dugaan untuk aku sampai ke tempat kerja...1st of all, aku lambat kuar dari rumah...8.05am baru kuar...then terpaksa stop untuk 3 traffic light...sampai di batu 6 depan Golf Club jalan block...ada la seorang dua pakcik polis trafik duk lepak tepi jalan mengawal trafik...rupanya ada rehearsal untuk perarakan sempena karnival mahkamah Sabah & Sarawak...tahun ni Sabah jadi tuan rumah dan karnival dibuat di Sandakan...dan alhamdulillah aku sempat punch card tepat pukul 8.30am...sharp!!!

Lepas tu cam biasa sarapan FB tu memang wajib di awal pagi...bila aku buka group SPL (Sandakan Photography Lover)...ada cabaran terbaru...iaitu CABARAN SPL - MINGGU 4 - POTRAIT...

Aku pun dengan terexcitednesslynya telah tersubmit 6 keping gambar hahaha...tamak x tamak???tamak!!!so...ini la gambar2 yang aku submit...harap2 boleh menang hehehe...(perasan!!!)


* * *

(Model : Kichie aka my bestie)

(Model : my Mama)

(Model : my cuzzy...Pipiey)

(Model : my anakbuah...Putri)

(Model : Tika...)

Hehehe...ketamakan melanda diriku warghp!!!tapi apa2pun harap2 ada diantaranya mendapat tempat...tapi still aku sedar diri, karya aku ni cuma picisan saja...ngehehehe...

Pssst : jiran sebelah aku sengaja buat diriku gemuk dengan memberi aku makanan yang maha sedap untuk sarapan hari ni...thank you...sedap gila bubur pisang ni...lemak berkrim disukai aku...hehehe...

No comments: