Tuesday, January 4, 2011

Adeh...

Ehem...testing...

Adeh bukan aku sengaja x post apa2 di blog sejak beberapa hari ni...tapi oleh kerana aku guna broadband yang tercemerlang sekali maka aku x dapat online secara berleluasa...

Lagi satu...sebab line punya pasal maka laptop aku aktif dengan games yang aku saja yang tau hahaha...apa ba aku cakap ni...

Sekarang sudah 2011...bukan aku mo cerita sal azam...bukan juga mo wish selamat tahun baru sebab sudah terlambat untuk aku ucap itu...hehehe...

Aku cuma mo buat post terbaru untuk tahun 2011 ni jak ehehehe..

pssst : tadi bikin lempeng pisang dah jadik macam lempang pisang...hahaha...

2 comments:

Sumandak Kinabalu said...

Selamat tahun baru :)
Saya faham tu kalau pasal broadband, sebab sini pun 2x5 juga...hahaha
So, sabar je lah...

Nor Adzwaty Rokkafella said...

mandak : sabar jak la d dada...