Wednesday, December 29, 2010

Segmen Menakalkan Blog : Blog Review By My Nakal


Haaa...aku tertarik untuk join segmen ni wakakaka...cambest jak kan...best la tu kali...ni yang dia tulis dalam entri dia sal segmen ni...

Syarat kepala otak aku.


1. Hangpa kena tahan mental

2. Aku akan review sekali dengan tuan blog..hahaa(acah jer)

3. Aku akn review secara jujur..kalau aku rasa boleh di puji aku puji,kalau boleh di kutuk aku kutuk(dah lama x kutuk orang ni..hohoho)

4. Buat kan entri pasai apa hangpa minat di
review oleh aku dalam loghat kedah(tu pun klu blh.klu x blh x pa)..Pas tu tinggalkan url entri hangpa kat komen

P/s : Letakkan header blog aku dan link sekali yer

Ok...untuk syarat pertama tu...pasal tahan2 mental ni...aku rasa orang lagi la x tahan dengan mental aku wakakaka...sabar jak dorang sama aku...maknanya mungkin mental aku diperbuat daripada besi...

Syarat kedua dia tu...ikut sukahati dia la kan ehehehe...pun sama untuk syarat ketiga...biarpun aku ni orang Sabah tapi aku tau la sikit2 bahasa utara...tapi susah mo sebut...bakulut lidah...karang jadi twisted tongue plak...

Syarat keempat...kenapa aku minat di review oleh My Nakal...mungkin sebab header dia Sin Chan oleh itu perangai dia mungkin ada sikit2 macam Sin Chan...tapi dia akan jumpa rival dia iaitu aku aka Sanggung aka Chibi Maruko Chan yang x sayang mulut hahaha...

So peeps...atas tu header dia...ni link ke blog dia hehehe...[tekan sini kunun]...

Pssst : miahahahaha...erk...uhuk2...(ketulangan tulang sayur la pulak...)haih...

No comments: