Tuesday, December 14, 2010

OMG!!!terkejut my heart!!!

huhuhu...

Hari ni baru start keja setelah ber-outstesen-an ke Kinabatangan & Lahad Datu. Bila buka blog jak...toing!!!Aku sudah ada 102 follower!!!...begitu cepatnya pun...hahaha...

Dannn...undian sudahpun bermula di Blog Pilihan Malaysia untuk Blog Baru (2010) Pilihan...aku ada usha2 tadi...aku dapat 8 votes but still 0% huhuhu...xpa...undian masih dibuka sehingga Jumaat ini jam 7 pagi...

So...sekarang ni tengah memerah kain sambil membuka halaman2 di pekala hotak aku yang tengah kosong ni untuk mencari idea cemana mo wat kempen undilah aku wakakaka...

Hurm...thinking...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Arghhh!!!Idea datanglah kau kepadaku wahai pujaan~~~(YAKKK!!!)

Errr...aku kuar jap cari idea...T_T

Pssst : aku da dapat follower yang ke-99...tapi tunggu tau...akan ada hadiah misteri muncul di mana2 hahaha...

No comments: