Friday, December 10, 2010

Gembira ft Sedih

Weeeeee...


Aku sangat gembira bila blog aku tercalon dalam Senarai Blog Baru (2010) Pilihan - 1...Nama aku yang kedua teratas you...hehehe...tapi ni baru pencalonan...untuk menjadi THE CHOSEN ONE tu agak mustahil sebab ramai lagi bloggers (383 yang lain) yang lebih kreatif & lebih canggih dari blog aku ni...but apa2pun...untuk tercalon ni pun sudah menjadi satu suntikan semangat untuk aku teruskan perjuangan menulis dengan semerapu yang boleh...

Tapi...dalam masa yang sama aku simpan dulu perasaan sedih aku ni...untuk tidak merosakkan mood...tunggulah lepas balik rumah ni baru la aku melampiaskan kesedihan aku ramai2...dah aku sorang jak tinggal di rumah...member aku xda...dia ada urusan seri paduka peribadinya...hurmmm...

Pssst : kenapalah aku ni cengeng~~~

1 comment:

.::: Princess MOMOY :::. said...

TAHNIAH tercalon di BPPM !
Salam perkenalan. Momoy datang support kawan-kawan. Jom sama-sama berkempen
Support Momoy juga yer No. 382
MY RECENT POST : JAPAN MAID CAFE a.k.a Cosplay Restaurant

Jom VOTE di BBPM No. 382 !!