Thursday, December 9, 2010

Semalam TV2...

Huhuhu...

Aku bosan semalam...lepas nonton drama episod 1000 Kali Cinta di TV3, sampailah drama yang satu lagi (x igt tajuk)...sampailah aku khatam Buletin Utama...masih jugak aku terasa bosan...mo main game psp pun...bateri kena cas...

Sambil aku lipat kain baju aku yang bertimbun...aku tukar2 channel...kesian...dah la tv aku cuma ada 3 channel jak...biasalah kalo menyewa memang begitu hahaha...Mo harapkan tuan rumah sediakan Astro...kempunanlah jawabnya...

Jam 1o.00pm - lalalala...aku tukar gi TV2 plak...jengjengjeng...ada movie plak...The Spiderwick Chronicles...wooo...walaupun dah banyak kali tengok ceta ni tapi layan jak la...dah bosan tahap akhir...


Movie ni memang best...penuh dengan fantasi & aku suka makhluk-makhluk pelik tapi comel yang Encik Arthur Spiderwick jumpa...cam yang ni...


Comel gilak kan...hehehe...Bestnya la tu kan kalo aku dapat satu yang macam ni...boleh aku simpan buat koleksi wakakaka...

So...aku layan sampai habis movie sampai habis credits baru la aku menidurkan diri dengan jayanya...hahaha...

Pssst : masa aku nonton movie ni...macam biasa mulut aku becok sebab selalu sangat iklan...duhhh~~~

2 comments:

Unknown said...

ala..xsempat tgk

Nor Adzwaty Rokkafella said...

@edy : semalam tu kebetulan jak la...aku xtau pun ada movie ni main...