Wednesday, December 1, 2010

Jalan-jalan

Kemarin 30hb rite...hehehe...

Keinginanku untuk berjalan-jalan melepaskan boring memang x dapat dibendung lagi atau dalam erti kata lain, macam cacing kepanasan duk di rumah macam gila la. So, aku dengan member aku planning mo kuar jenjalan gi town. Lalalalala~~~

So off we go after beberapa kali delay sebab awal pagi tu hujan plak. Jam 12 lebih baru la dapat kuar tu pun masih gak gerimis tapi kami redah kasi pecah jak la. So tempat lepak utama is di Restoran Fatimah. Restoran feveret kitorang sebab salu makan mee sup di sana hehehe...sup!!! Sampai tokey tu pun kenal sudah dengan kami ngehehehe...

Lepas makan baru pi menimbang kacang di Gentingmas Mall. Mall yang peymes di Sandakan ni sebab barang dia murah gilak!!! Kami naik gi 3rd floor gi survey2 and cuci2 mata jak hahaha...bila kami turun gi 2nd floor kami gi section kasut masut lalala...so pilih punya pilih dalam lebih kurang 1 jam la...tapi last-last xda pun yang berkenan di hati. Tapi aku ada jugak beli sepasang SELIPAR JEPUN supaya tokey Gentingmas Mall tu x kecik hati hahaha...

Pastu kitorang gi 2 1/2 floor la plak...hahaha...jangan tekejut...bangunan Gentingmas Mall ada bangunan berkembar. So kami gi sebelah plak. Tengok-tengok barangan kecantikan. Mekap2 suma tu la. Tapi masih juga x beli sebab mekapbox aku di rumah tu masih cukup korum lagi. Tapi aku sempat la usha2 fake eye-lashes manatau satu hari mo beli plak kan...murah jak...harga dalam lingkungan RM 1.00 - RM 3.00 la gitu. Hehehe...

Lepas dari Gentingmas Mall kami serang TKS Superstore plak. Bangangnya aku xbawak camera sekali sebab risau kena hujan. Hampeh...sedangkan masa di town hujan cuma gerimis malu-malu kucing jak. Hurm~~~

So di TKS Superstore sekali lagi kami naik ke 3rd floor. Mengusha2 kasut masut lagi. Ada la aku nampak sandal pilihan mata. Hehehe...so aku terus curi tanpa bayar hahaha...tapi sempat la juga aku titipkan tips di kaunter RM 9.50 untuk sandal tu. Hehehe...Aku ni bukan bleh pakai kasut or sandal yang mahal2. Masalahnya kaki aku ni kaki gergasi. Kejap jak pakai pastu kompom x bertahan lama. Entahlah...kaki aku ni makan kasut kali kan. Hahahaha!!!

Then kami buang tebiat gi melawat pasar plak. Hahaha...beli la lauk pauk sayur mayur untuk di rumah nanti. Pulang tu, dua-dua cam kena sindrome down hahaha...hampir putus nafas padahal kalo dulu boleh round town office hours. Turun town jam 8am balik umah jam 5pm ahahaha...

Pssst : Harini rasanya mo jalan lagi tapi ntah ke mana~~~


No comments: