Wednesday, December 8, 2010

Wahhh!!!

Masuk office jak macam2 ada...

Huiii...oleh kerna aku cuti agak lama, terpaksalah aku mengejar masa untuk buat laporan bulanan yang wajib dihantar ke HQ...tapi sikit jak ni...(menyedapkan hati...)...Hahaha...sapa suh cuti lama2...

Awal2 tadi dapat memo outstation gi Lahad Datu minggu depan hari Isnin 13 Disember 2010...Kami akan bertolak gi sana pada hari Ahad nanti...wahhh!!!Ada can la aku melaram dengan camera aku biarpun camera aku ni yang cikai2 punya jak...huhuhu~~~Lama camera aku sunyi dari gambar yang sedap2...

Lagi satu aku pun sudah lama x gi Lahad Datu...jejeng!!!Naaa...Lahad Datu...tunggu kedatanganku k...lalala~~~

Pssst : Kepingin mo makan nasik ayam di Sabah Chicken Rice di LD...yummy!!!(errr...ngam ka nama restoran tu???)

No comments: