Wednesday, December 29, 2010

Akhirnya ada berita gembira untuk tahun 2011

Syukur alhamdulillah...

Penantian kami sekeluarga selama ini berakhir dengan berita yang menggembirakan...adik aku bakal jadi POLIS...pewaris kepada bapaku...semoga selepas ini semuanya akan berjalan dengan lancar...amin amin ya rabbal a'lamin...

26 Januari 2011 dia akan bertolak ke PULAKAS (Pusat Latihan Polis di Kepayan, Kota Kinabalu Sabah) untuk menjalani latihan selama 27 minggu...syukur sangat2 ke hadrat Illahi...tiada yang dapat menggambarkan betapa gembiranya my parents dengan berita ni...aku pun terexcitednessly la jugak...

Dzulhisham aka Kinoi my lil bro...

Pesan aku kepada sang adik...do the best...kami akan sentiasa support u biarpun ko kadang2 sengalnya lebih2...lepas ni aku pasti akan rindu moment kita begila bersama2...adikku yang gila...aku kurang sikit hahaha...(padahal dia waris sifat aku yang sedikit gila2 ni ahahaha...mana tumpahnya kuah kalo bukan ke nasi...)

Pssst : adeh rasa cam mo terharu plak...T_T...