Wednesday, January 12, 2011

Menjantuk tahap mata merah!!!

Wuarghp...

Hari ni aku rasa aku terover eat disamping cuaca di dalam opis pun cam dalam igloo...lepas makan tadi ada dua perkara berlaku...pertama...aku penat mengunyah...kedua...sambil mengunyah pun menguap macam badak air...really...macam mo ruyas mulut aku ni hahaha...dari tadi malar menguap...dalam pada itu aku sempat ber"tweet" dengan encik HB dari blog HentakBelipat...



Hahaha...dan aku sekarang ni teramat la siksa menahan mata supaya x tertidur...nanti x pasal2 aku tetidur di opis xda sapa yang mo kasi bangun...warghhh!!!

Hasilnya aku sempat merakam wajah sendiri yang bermengantukan sambil berbantalkan Spongebob...jejeng~~~


Ok...muka aku dalam gambar ni memang macam loser...dengan spek besar...mata merah menahan menjantuk...meja bersepah...borang SKT warna kuning tu masih kosong belum berisi...tapi xpa...due date is before 25hb ni...maseh banyak masa hahaha...dan bantal Spongebob aku tu memang ada kaki dan tangan ok...jadi kalo aku terasa mo bawak bantal aku bermarathon satu opis kompom aku akan pegang tangan dia cam aku pegang tangan budak hahaha...sambil2 bejalan aku limbai2 la bantal tu...sedeyh dowh...hahaha...dengan sweater aku yang setebal itu sebenarnya masih belum cukup untuk memanaskan badan aku bila tahap kesejukan dalam opis ni boleh buat otak aku beku selama 9 jam termasuk 1 jam rehat jika aku x keluar ke mana2...cuba kamurang bayangkan...

Pssst : kepala mula pusing memusing untuk cari port yang sedap untuk tidur...di meja memang x boleh sebab meja aku betul2 dekat pintu kuar masuk...dan sewaktu itu jugaklah ada la orang2 yang kuar masuk x tentu pasal...huh!!!

3 comments:

Sumandak Kinabalu said...

hahahaha...
saya tengah sakit kepala, migrain lagi...huhuhu

Sabahan Bloggers Club said...

Salam kenal.
Kesian tu spongebob kena air liur. Wakakakakaka....

Nor Adzwaty Rokkafella said...

@ mandak : migrain blh bikin gila...
@ SBC : hahaha...wangi da tu bntl tu sama aromaku hahaha...