Thursday, March 17, 2011

Syukur Alhamdulillah Hari Ini Banyak Kisahnya

Alhamdulillah...

Tadi aku dengan kawan seopis cek status pengesahan dalam perkhidmatan...bila bukan website SPA, ini yang aku dapat...


Masih x puas hati kami call lagi kementerian dan SPA sekali...so benda ni memang sudah confirm...kebetulan plak 17 Mac 2008 tarikh lantikan ke perkhidmatan...hari ni genap 3 tahun tarikh lantikan...aku lapor diri 27 Mac 2008...belum genap la 3 tahun...aku dapat berita yang menggembirakan...so memang confirm la 17 Jun 2010 adalah tarikh pengesahan dalam perkhidmatan aku...syukur alhamdulillah...

Hari ni jugak aku isi borang KPSL...teruja bai...tapi sambil tu aku tetap cek update mengenai permohonan aku yang ini...


Masih belum ada kabar berita...tapi aku tetap tunggu...sebab tu la sekarang ni teruja gila isi KPSL sebab exam KPSL untuk memasuki skim perkhidmatan Penolong Pegawai Perhubungan Perusahaan Gred S27 adalah bulan Mei ini...mulai sekarang aku kena rajin2 la baca buku Undang-undang Buruh...wajib!!!

Kisah lainnya pulak hari ini besday bestie aku nun di KK sana...sapa lagi kalo bukan Noor Suziana Malli aka Bibs...yang aku x sempat jumpa hari tu...T_T...tapi apa2pun still wishing her the best...

Dalam gembira tetap ada sedihnya, hari ni jugak genap sebulan pemergian 'dia' yang tersayang...semoga Allah swt cucuri rahmat ke atasnya...hati ini sangat rindu dengannya...harap2 aku akan terus tabah menghadapi dugaan dariNya...Insyaallah...

Pssst : terus semangat mo wat kerja...(konon!padahal sibuk blogging hahaha...)

No comments: