Monday, March 14, 2011

Kursus Part 1

Haichum!!!(purak2 bersin)

Hahaha ntah apa benda punya tajuk entri...hari ni aku terasa bangang tahap 8 tingkat bila aku dengan semangatnya membawa camera dengan cable kononnya mo upload gambar masa aku gi kursus tu hari tapi dengan bangganya aku umumkan sebenarnya gambar2 tu aku sudah transfer gi laptop dan laptop aku tersadai di rumah...adoi!!!

Xpa la...aku postkan gambar2 yang aku curi dari fb Encik Azrul Azham Azmi...errr bukan Azrul Iskandar Lee ok hahaha...

Actually ni gambar candid oleh Encik AAA tapi aku macam tau2 jak ada candid terus pose gedik...errr tapi baju tu buat aku nampak gemok!!!

Ni pun gambar candid me with cuzzy...masa mo naik tangga ke auditorium Sabah Job Centre...

Cari la aku di mana hahaha...ni gambar kombinasi antara JobsMalaysia Staff (in blue) dengan Sabah Job Centre Staff (yang berdiri di sebelah kiri tu)...ngam ba kan...

So...lawatan tu memang best sebab ada makan2 hahaha...lepas tu kami ada gi melawat lagi JobsMalaysia Centre...pun ada makan2 tapi aku x makan sebab sudah full hehehe...

Dengan kecewanya aku bagitau...bisuk la aku post gambar lain k...huhuhu...sedih betul la aku ni...ni la sebab kepenatan travelling by road 6++ jam...hari Selasa tu jalan seawal jam 6 pagi...dan aku harus bangun jam 4.30 pagi untuk bersiap dan bermekap2an hahaha...jam 6 pagi dari Sandakan, pastu boss ikut jalan Tambunan tembus ke Penampang pastu terus makan di Double Six, area Sembulan. Di sana sempat lagi terserempak sama sorang blogger ni...sapa lagi kalo bukan Suzan Ok with encik hubbynya hehehe...tapi aku x sempat amik gambar sebab ada encik hubbynya...segan...Suzan Ok sudah besar perutnya...mungkin x lama lagi akan deliver...selamat ya...~(^,^)~

Pas makan terus ke tempat kursus di HQ la mana lagi...Rabu kursus...Khamis kursus...tapi tiba2 jam 1 petang dah boleh balik...sepatutnya kursus berakhir jam 5 petang tu tapi diawalkan hehehe...sedih jugak sebab plan aku mo jumpa my bestie after siap kursus jam 5 tu kononnya...sebab kononnya Khamis tu masih stay KK lagi...Jumaat baru balik...tapi bila diumumkan kursus siap jam 1, boss pun terus ajak balik Sandakan hari tu jugak...so memang x sempat jumpa my bestie...sedih...

So...gitu gini...jam 2 lebih bertolak dari KK balik ke Sandakan...perjalanan pulang diiringi hujan lebat sepanjang jalan dengan kabus tebal time limpas di area Nabalu, Bundu Tuhan sampai Kundasang...boss plak tegar ber"aircond" sepanjang jalan buat kami singgah dua tiga kali untuk membuang small water hahaha...

Ya pastu dengan jalanraya yang macam hampeh...lubang sana lubang sini...jadi kami yang di dalam kereta pun terhentak sana hentak sini mujur x sampai belipat hahaha...resultnya...badan masih rasa pegal2 sana sini sampai ke hari ini...tahniah la hahaha...

Ok la...bisuk aku sambung cerita lagi...nanti x siuk plak aku reveal semua tanpa gambar2 yang menarik hehehe...

Pssst : terasa melapar plak perut ni...OMG!!!badan baru jak turun kg...tapi sekarang selera makan makin menaik...nampaknya sekejap jak la aku dapat pakai baju merah feveret aku tu...waduh!!!

No comments: