Wednesday, March 30, 2011

Darah oh Darah

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hurmmm...aku baru balik dari klinik pakar ni...ada temujanji harini...nothing special la hari ni...macam biasa darah kena amik satu botol...tapiii...esok kena ambil lagi 6 botol!!!T_T...so malam ni kena puasa...esok jam 8am datang balik ke klinik pakar untuk "menderma" darah...huuu...mentang2 la darah aku jenis O+ve...

Tapi cuak jugak aku bila tengok muka doktor tu cemas ft serius semacam tengok laporan perubatan aku...ada apa2 ka???


Gambar di ambil tahun lalu time kena tahan di wad kecemasan hahaha...


pssst : perut melapar...



8 comments:

Sumandak Kinabalu said...

Naaah mandak, kanapa nie...ko sakit??

Nor Adzwaty Rokkafella said...

hehehe...sakit sikit jak bei...kurang darah kunun...:)

bunga said...

ikhlas takut ok..haha

Nor Adzwaty Rokkafella said...

@bunga : xtakut pun hehehe

sizuka[Izzati] said...

hoohhhhhh gerunnya kena amek darah sampai 6 botol???be strong, girl.semoga tabah menghadapi.cepat sihat okay :)

mama tims said...

byk nya kene amik drah..hehe..
sya folo sini folower ke 201..jom singgah..

YATZAKIE said...

msa akak mengandung aritu pon banyak kene amik darah...dr nak cek ade penyakit len ke tak akn...harap kamu sihat2 je la kan...^__^

Nor Adzwaty Rokkafella said...

kak yat : org mgandung tu lain la kak...sy ni masih bujang sdh byk pnyakit hehehe...