Friday, December 4, 2015

Syukur Alhamdulillah...Kereta Dah Sihat!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Semalam, si husband dapat panggilan telefon. Rupanya dari orang yang melanggar keretaku tempoh hari. Dia kata keretaku dah siap dah...Yay!!! So, pagi ini my husband pergi ke workshop. Sementara tu, aku terpaksa angkut anak-anak naik opis sekali. (Sib baik boss xda hehehe)...

Tadaaa!!!

Syukur alhamdulillah. Akhirnya aku dah dapat drive kereta sendiri. Serius, aku seriau bawa kereta orang walaupun kereta tu kereta baru dan selesa. Barang orang kan. Anyway, aku sangat berterima kasih kerana orang tu bertanggungjawab malahan menjaga kebajikan kami yang ketiadaan kereta selama seminggu dan siap isikan minyak kereta lagi. Full lagi tu. Terima kasih sangat.

Sementara kami menunggu si husband pergi workshop, kami (aku dan anak-anak) sempatlah juga pose dengan props dekat kaunter depan yang dibuat khas oleh staff opis sempena Hari Natal yang mendatang. Ada banyak sebenarnya props tu, tapi since Chang2 dengan Adik Icha ter-over-eksaited dengan props2 tu, maka aku stopkan dorang dari terus eksaited hahaha...

Chang2 dengan misai melentik dan Adik Icha dengan topeng ala-ala rimau gituh!

 Abaikan rupa wajah Chang2 yang agak setim di situ sebab dia x sihat sebenarnya. Selsema dan batuk. Mula-mula Chang2 demam, lepas tu selsema daaan terus pakej batuk sekali. Esoknya, mamanya la pulak yang kena. Lusa, giliran Adik Icha plak yang kena. So, ini memang pakej family la ni hehehe...Tinggal si Mr. AIL saja yang masih terselamat. Kuat sangat antibodi dia kan. Aum!

So, kepada mereka yang xda idea macamana perkara perlanggaran tu boleh berlaku bolehlah baca di SINI untuk cerita throwback nye yeee...