Monday, December 21, 2015

Featured : 3 Lady Bloggers - Segmen Jom Jenjalan Bersama Jejariruncing

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hai. Selamat petang.

Baru ada masa untuk BW sikit-sikit dan komen sikit-sikit dekat blog orang. Now, aku mau cerita yang aku ter-featured dalam Segmen Jom Jenjalan Bersama Jejariruncing hewhewhew...aku ada buat sekerinshot tentang komen Elia pasal blog aku mehmehmeh~~~


(Klik gambar untuk kasi besar mata)

Aku join tu on the very last minute kooo...Elia bagi tempoh 24 jam jak...so, kita 3 orang je la yang berjaya join segmen tuh...Kembang mambang jek hidung aku saat-saat nih huahuahua...ko jangan jeles keh...dinch sangat! Kalo nak baca entri aku tuh boleh klik SINI untuk baca yea!

By the way, aku nak buat update pasal aku balik kampung tempoh hari dan juga pasal Mobile Outreach Programme + Karnival Transformasi Belia yang aku pergi bertugas baru-baru nih. Mungkin esok je la kot. Hari ni edit-edit gambar dulu. Huhu.

Kbai!