Monday, January 4, 2016

Quick Update! 1st Entry 2016

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

SELAMAT TAHUN BARU 2016!!!

Yay! Pada tahun ini naik lagi usiaku yang bakal diraikan pada 09.09.2016 nanti dan aku bakal officially 31 tahun. Tapi, bukan itu yang aku nak cerita. Cerita tu nanti aku update pada bulan September hahaha...Aku mau bagitau, tadi aku dah hantar Chang2 dengan Adik Icha pergi sekolah. Gambar? Nanti aku share, sebabnya sekarang ni aku sebenarnya ingin menyelesaikan segala laporan-laporan bulanan yang perlu dihantar ke HQ sebelum 05hb dan 07hb. So, mungkin satu hari ini aku x dapat or x sempat nak update post dekat entri ni la.

So, izinkan aku bekerja dulu ya. SYMP!

Okbai!

2 comments:

Luqman Zakaria said...

selamat bekerja..hehe :) lepas tuh baru upload gambar..nak tgk jgk nih..hehe

Anonymous said...

selamat tahun baru dari kami.!