Friday, January 22, 2016

WOOP : A Community Of Woman With Opinion

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Aku ternampak post pasal WOOP ni dekat blog Yui. So, aku pun macam tergoda la nak pi tekan apa ke bendanya WOOP ni. So, aku bukak la website dia. Kerja dia senang je. Jawab soalan je pun. Kalo korang nak, korang pun boleh join. lepas jawab soalan kompom dapat point.

WOOP 
(Sila Klik Banner Untuk Ke Website WOOP)

Setakat yang aku printscreen tadi, point aku sebanyak 480. Bila aku selesaikan daily mission, point aku bertambah jadi 630. Lepas ni mau selesaikan big mission pulak hewhewhew.


So, kepada sapa-sapa yang masih belum daftar dengan WOOP, silakan mendaftar sekarang. Boleh tekan banner WOOP dekat atas tu untuk terus ke website WOOP.

1 comment:

Qiya Saad said...

Da lama dengar pasal WOOP ni tapi tak ambil tau pun..so sekarang ni saya pulak rasa membuak-buak nak tau apa benda WOOP ni...hehe

www.qiyasaad.blogspot.my