Friday, January 29, 2016

Gambar : Chang2 & Adik Icha Sambut Birthday Kawan

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Semalam Cikgu Eda ada pesan mintak sumbangan seikhlas hati dalam bentuk makanan yang sesuai untuk sambutan hari jadi bagi salah seorang murid di dalam kelas dorang Chang2 & Adik Icha.

So, petang semalam aku pergi kedai Ting Ting (kata orang local). Dekat kedai ni selalunya orang beli barang secara borong. Pada aku dia tak sesuai panggil kedai. Lebih sesuai panggil gudang sebab bila masuk dekat dalam terasa macam masuk dalam gudang pulak.

Ok, habis pasal kedai. Aku dah beli pun dua bungkus besar coklat wafer. Satu untuk bagi dekat sekolah, satu lagi untuk budak berdua tu la apa lagi hehe.

Dan pagi tadi Cikgu Eda share gambar dorang meraikan kawan yang menyambut harijadi. Wajah murid yang diraikan taklah seberapa nak happy, tapi ada dua orang budak yang terlebih happy hehehe...




See? Murid lelaki yang diraikan yang berdiri depan kek tu tak senyum pun langsung. Tapi, yang berdiri dekat belakang dan tepi semua pakat senyum seindah suria hahaha...tazabar nak makan kek lettewww hahaha...Manakala Chang2 dengan Adik Icha striking sangat korang ek. Korang berdua je yang pakai baju biasa, belum ada pakaian seragam sekolah lagi. Cikgu dorang sendiri pun tak tau bila pakaian dorang akan sampai. Tapi, takpelah asalkan budak berdua tu sentiasa bersemangat nak pegi sekolah.


Sorry la mak dorang ni saiko sikit. Semua benda nak gi ambil gambar hahaha. Yang ini jajan yang dorang dapat hasil dari donation mak-mak murid yang lain. Yang sebelah kiri Chang2 punya dan yang sebelah kanan tu Adik Icha.

Ok, nak sambung update benda lain pulak. Ehe~