Friday, January 8, 2016

Pemenang Cabutan Semula Amy Hilmirda Giveaway 2015

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Last year bulan Disember aku join GA by Amy. Cabutan pada kali pertama tu nama aku tak tersenarai. Kiranya tak bertuah masa tu lah ye. Aku ada juga nampak sis Amy ada buat pengumuman untuk menyeru pemenang-pemenang bertuah untuk hubungi beliau. Nak dijadikan rezeki, ada beberapa orang pemenang yang mungkin tak berjaya menghubungi sis Amy. So, sis Amy buat cabutan kali kedua. Alhamdulillah, cabutan kali kedua tu, nama aku tersenarai sebagai pemenang. Sukenyeee~~~

Patutlah ada nampak notification through email ada sis Amy komen dekat link Pencarian Bloglist Ashaliya 2016 yang aku join tu. Inilah namanya kalo dah rezeki tak ke mana ye dak? Di bawah ni sekerinsot cabutan bertuah yang ada nama aku. Weee~~~

(Sila Klik Gambar Untuk Kasi Besar Mata)

Nak tahu ke apa hadiahnye set Kallas tu? Meh tengok gambar meh~~~

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Set Kalas - Pinggan, gelas, sudu, garpu dan pisau.
Cabutan 10 - 15

Amy ada 6 set ... satu set seorang. Kaler Amy campur kan macam dlm gambar kat atas sbb macam tak meriah pulak kalau satu set kaler sama kan.
(Klik SINI untuk tengok hadiah lain pulak)

Amacam? Comelkan...Set Kalas ni sis Amy beli dari Ikea. Merasa la juga aku dapat barang from Ikea hewhewhew...Syukur alhamdulillah~~~Dannn...untuk hadiah GA yang lain yang aku dah menang tu, penganjur dah send minggu ni. Mungkin minggu depan sampai kot. Tak sabar nak tunggu hadiah sampai. Nak sharekan apa benda yang aku dapat sebagai hadiah. Weee~~~

P/S : Mood kelangit biru menari-nari ~(^,^)~

No comments: