Monday, April 4, 2011

Yay!!!Contact lens aku sudah sampai!!!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Minggu lalu aku ada order contact lens dari adik Fifi...hehehe...cantik tau wahahaha...ketawa temberang sekejap...lepas tu yang bestnya dia murah...M.U.R.A.H...RM 25 + RM 3 postage charge...nama lens tu DREAMY.I GREY...sebab aku beli yang warna grey...tengok la gambar botol lens dulu...akan datang aku post gambar mata aku dengan lense ni...

Sorry resolusi gambar kurang memuaskan sebab ni guna camera hp...compact aku lowbatt...

(Macam ni la rupa lens tu...tapi kalo aku pakai kompom lagi chomel dari awek Korea ni)
Sumber gambar : Mr. Googly Woogly

Dulu aku pernah beli contact lens di Kedai Ping Ping di bangunan Yong Hin lama...kedai tu offer 3 pasang lens RM 100...kalo beli sepasang saja RM 50...so aku dengan kazen aku Steng dan beberapa member lain gi beli secara konvoi la hahaha...tapi aku terpaksa beli 2 pasang sebab dorang x dapat asing2kan lens tu...aku kan rabun...mata kiri 375, kanan 175...so solutionnya aku terpaksa beli 2 pasang lens...yang degree 375 dan 175...aku kena bayar RM 55...tapi untung jugak la sebab dapat pakai lama...bila yang sepasang tu expired...ada lagi satu...cumanya x boleh pilih warna lain...masa tu aku pilih warna coklat hehehe...

Lepas tu aku ada beli sepasang lens di kedai Indah Optical...yang ni pun ok...dorang bleh kasi separate lens...aku beli la dengan harga RM 55...yang tu pun aku beli warna grey...jadi kesimpulannya...lens yang ini lagi murah gila2...RM 25 saja!!!Wooow!!!Anyway thanx Fifi...I love u much...mmuuaahhxx!!!sapa2 yang mo order lens...sila add beliau di fbnya Dolly Lens...

Pssst : caffeinated!

1 comment:

Anonymous said...

thanks for posting this.

car hire then Car Hire Alicante