Tuesday, April 19, 2011

Ashikin Abdullah Invite Aku Join Lady Photographers Photoshoot

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hehehe...kamurang kenal ka sapa Ashikin Abdullah???Mungkin ada yang kenal dan ada yang tidak kenal...well aku salah sorang dari peminat beliau...dia ni masih muda lagi tau...tahun ni 26 tahun...sama la cam aku...kami maseh muda remaja gitu awww...

Sebab apa aku minat beliau???Sebab kami mempunyai kecintaan yang sama iaitu fotografi...tapi hasil kerja tangan dia superb i say u...

Ok back to the story, tadi aku buka akaun FLICKR aku...setelah sekian lama bersawang...aku nampak ada new message...aku buka la...so aku dapat mesej ni dari Ashikin Abdullah...

(kelik gambar untuk kasi besar mata)

Jadi aku pun pegi la klik link yang dia bagi tu...tapi maaf sangat2 ya gambar poster tidak dapat disiarkan atas sebab hakcipta...kalo mo tengok juga sila search di Google taip la nama Ashikin Abdullah...kompom ada...tapi tu la...sayangnya aku sudah terlepas...lagi pula aku jauh di Sandakan ni haaa...event tu di Putrajaya...dia hantar mesej 8hb aku baru baca hari ni...sedeyh...:(

Anyway...sapa2 yang minat photography dan mo belajar dari beliau boleh la klik link INI (Flickr), INI (Facebook) dan INI (Blog)...tapi jangan main copy gambar orang bahaya...macam Shikin ni dia dah siap simpan copyright ok...jangan main2...

To Ashikin...thanx sebab sudi invite...kalo ada masa nanti datanglah Sandakan ya...I'll show you the best of Sandakan...yay!!!

Pssst : lambatnya jam hari ni!!!

1 comment:

Ashikin Abdullah said...

hi dear.
thanks ye post entry bout Ashikin Abdullah :-*

all the best to u Adzwaty. nanti dtg kl roger kin k :)