Tuesday, April 19, 2011

Ole-ole dari Thailand...sawadeekap~~~

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hehehe...entri sebelum ni pasal hadiah...yang ni plak sal ole-ole...hari Jumaat minggu lalu kazen aku, StengJulizah sampaikan ole-ole dari mamanya, Aunty Hawa...minggu lalu Aunty Hawa with Uncle Jumadil bersama beberapa family yang lain gi bercuti2 di Thailand...so malam Jumaat tu baru sampai Sandakan...aku tekejut jugak bila aku sampai ke opis pagi tu kazen aku cakap ada ole-ole dari Thailand...aku pun terexcitednessly la...aku dapat dompet kecil, keychain + pensel yang chomel...


* * *


Chomel kan...suka suka suka...~(^,^)~Anyway thanx to Aunty Hawa sebab bagi ole-ole ni...and thanx to my gojes cuzzy too xoxo...;)...lepas ni sapa lagi yang sudi bagi aku hadiah/ole-ole sila2 la sudikan diri...sebabnya aku asik ikut contest,GA x pernahnya menang wakakaka...kesian...

Pssst : lapar!!!



No comments: