Friday, April 1, 2011

Akupun Orang Normal Jugak

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hehehe...ni bukan entri marah...x boleh marah2...hehehe...aku just mo ceta jak...tu pun kalo kamurang sudi mo baca entri aku ni la...T_T...aku mo ceta sal malam Jumaat tu...Mr. AIL ajak aku dinner sesama hehehe...kami gi terjah Novelty...tengok la gambar...

Gambar 1 : Milo...of koz aku yang order ni...

Gambar 2 : Iced Lemon Tea...Mr.AIL yang order

Gambar 3 : siyes berabiz la Mr. AIL ni...

Ok masa ni aku dok sibuk amik gambar sana sini...Mr. AIL cam besa la...wat xtau jak hahaha...so mulut aku yang gatal ni cakap camni ma dia...

Aku : ko ni siyes jak...jangan kasi kencang ba muka tu...
AIL : esh...jadi ko mo suruh aku buat muka senyum sepanjang masa???
Aku : YA (sambil angguk2 kepala...tersengih2 la sekali)
AIL : ko ingat aku ni pelik cam ko???
Aku : Hahaha...siuk ba jadi pelik...orang yang pelik ni jugak la yang ko suka kan...wakakaka...

Aku plak pastu wat muka camni hahaha...


Dengan ekspresi muka aku yang memang x pernah normal tiba2 dia ketawa berabiz...last2 dia pun buat muka lebih kurang...last2 kami dua ketawa berabis...satu restoran tengok2 kami hahaha...


Hahaha...teringat plak aku sama si Usop (Hantu Kak Limah Balik Rumah)...macam sama la hahaha...ni semua gara2 rancangan Oh Yeah! di Astro Warna hahaha...lepas ketawa berabiz baru la makanan yang kami order tu sampai...hahaha...

Gambar 6 : Kari isi ikan...mulanya Mr. AIL order kari kepala ikan tapi boleh2nya la di restoran tu kehabisan kepala ikan...huh...

Gambar 7 : My orderan...lemon chicken chop...nyum!!!

Lepas kami bermakan2an...kami jenjalan jap gi Servay...sempat terserempak dengan auntyku hehehe...kedapatang la ngedate wakakaka...

Pssst : semalam puas hati sebab Yuna dapat award...sangat terhibur dengan persembahan beliau...lepas tu kes Usop Wilcha bersama Johan memang menegangkan usus-usus di perutku hahaha...terbaeeekkk!!!

2 comments:

sahidzan said...

lerrrr...next time ajak lah aku ngedet sekali. ahahaha!.

Nor Adzwaty Rokkafella said...

hehehe...dobol date la...