Wednesday, October 9, 2013

Cuak


Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Nantilah aku update pasal trip to Long Napir 2 ya...sekarang ni aku xda mood...cuak pun ada...sebabnya...pasal kereta la!!!Huh!!!

Tangki radiator bocor...air cepat jak kering. Sudah tu aku plak ni jenis yang pelupa pelupa pelupaaa!!! Sebelum balik tadi tengahari aku LUPA isi semula air ke dalam tangki radiator tuuu...natijahnya masa on the way balik rumah, temperature naik! Berenti tepi jalanlah...apa lagi...pasal emergency signal...cepat-cepat gi bonet amik sebotol air, baru mau isi...#$%^!!!

Sampai rumah, apa lagi...kena sound la aku oleh En. AIL...ah sudah...mood makin merudum...muncung aku sudah sedepa...ya la bukan aku sengaja...ini semua sebab kereta tu bekas eksiden bulan Jun hari tu...lepas eksiden tu jak, macam-macam penyakit keluar dari kereta tu...time otw mo gi lapor diri di sini (Limbang) pun kereta tu buat hal...dari Sandakan elok jak...sekali sampai Ranau, terkandas sebab tangki minyak enjin plak yang bocor...kereta langsung x boleh start! En. AIL cakap ni xda lain terpaksa overhaul...kos? Lebih kurang RM 2k kot...ah, sudah!

Sudah tu, terpaksa bermalam di Ranau yang membuatkan aku terlewat sampai ke Limbang untuk lapor diri satu hari lewat...huh!!!Pastu RM pun melayang-layang keluarlah...wuuu T_T!!!

Pssst : Sorry, aku ingin melepaskan apa yang terbuku di hati saja.


1 comment:

Sis Laish said...

Hi dear.. salam perkenalan.. sy pn pernah jd cam2.. sampai berasap engine =)
Jemput join contest kami di http://laishcloset4u.blogspot.com/p/vintage-contest.html ya..
Boleh dapat hadiah best!! Ajak rakan-rakan lain sekali tau. The more the merrier =)