Wednesday, May 4, 2011

Setelah di dalam mode SENYAP...kini aku kembali yahaaa!!!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Minggu2 yang sudah berlalu banyak mengukirkan cerita...yang bikin panas pun ada, bikin lucu pun ada, bikin sibuk pun ada jugak hahaha...macam2 hal...haish...sampai havoc dibuatnya...aku huraikan mengikut pecahan la k hahaha...

Program Penempatan Pekerjaan 3P

Hahaha yang ni memang dari pertengahan Mac lagi memang kami sudah start buat persiapan cuma untuk tahun ni kesibukan tu kurang dirasai sebab kami bermula awal...jadi x la kelam kabut sangat...sebab ni la jugak aku jarang mengupdate blog...ada pun sebab curi2 update hahaha...so 30 April 2011 berlangsung la program ni...sambutan pun bleh tahan...ramai la jugak jobseekers cari kerja...

Gosip Hangat

Haaa...ni yang benda bikin PANAS!!!HOT berabis...sampai aku ada termengamuk di fb ku...tapi post tu aku sudah padam sebab hal tu sudah settle...aku x sangka plak yang aku fuaymesss mengalahkan artissss...hahaha...kesian la kepada penyebar fitnah tu...cetanya ada kawan kepada kawan yang terdengar kawan ni bercerita kononnya KAMI (aku,bestie dan 4 lagi rakan) gi check-in di hotel...sedangkan pada hari kejadian KAMI gi KARAOKE...sebut betul2 KARAOKE ya...dan kebetulan tempat KARAOKE tu memang di hotel...Sabah Hotel...sapa orang Sandakan memang familiar la Sabah Hotel punya karaoke hub tu...tapi nama2 yang diburuk2kan masa tu adalah aku, bestie aku, HisnameisA dan HisnameisB...yang Hisname 2 orang lagi xda plak terlibat...heran...

Kononnya, kawan ni terdengar kawan yang satu lagi bercerita KAMI gi check-in di Sabah Hotel...gila ka hapa...dah la hotel tu BAPAK GILA mahal...hotel 3 bintang tu wei...satu bilik pun mencecah ratusan ringgit...sedangkan mo karaoke di sana pun mahal gila mo mampus...satu jam RM 9.00 satu kepala...lain lagi drinks,titbits bla2...satu orang mo jugak cecah sampai RM 50.00 satu jam...baik aku gi Kbox...RM 50.00 dapat nyanyi 50 lagu...lantak la mo tidur ka berkhemah ka dalam Kbox tu...ni kalo dalam karaoke hub tu satu jam berapa kerat la lagu yang boleh nyanyi...kalo sorang memang puas la...ni 6 orang...bergilir2 nyanyi...paling pun saturang dapat nyanyi paling banyak 3 lagu la...tu baru satu jam tu...gantung weh...mujur la member ajak...dorang yang spend so kami pun join la sekaki...tapi tu la disalahtafsirkan la pulak...dah tu kawan ni plak ceta yang nama aku dan bestie aku dah naik di kalangan member2 tu...mana aku x hangin...mujur kes ni selesai kurang dari 24 jam...hari ni aku mengamuk esoknya aku terus jumpa si HisnameisA yang jadik mangsa fitnah jugak dan kami terus cari source yang menyebarkan cerita tu...malangnya si pembawa cerita utama plak tidak datang berjumpa dengan kami atas alasan yang kurang di terima akal...apa2pun aku dah maafkan orang tu dan aku minta maaf dengan HisnameisA dan HisnameisB sebab terkasar bahasa dan x siasat dulu dari mana cerita tu datang...biasalah orang muda hati tengah panas memang cepat melenting weih...kena2 lagi bila di fitnah sebegitu rupa...sapa x hangin...ok...THE END

Pssst : 3 hari bercuti2an membuatkan aku bermalas2an arghhh!!!

2 comments:

Farhan Zulhusmi said...

xpe...sabar erk..ujian tu...
orang yang fitnah tu sebenarnya amek berat pasal kita...kan,kan...hehehe

napie luffy the mastapiece said...

fitnah itu lebih buruk dari membunuh.. shame on that person..