Monday, May 9, 2011

Kepada MAMA2 yang osem!!!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Semua orang tau kan kemarin hari apa?8 Mei 2011 adalah HARI IBU...hari istimewa untuk para ibu di dunia ni...x kira la ibu kandung ka, ibu tiri ka, ibu angkat ka malahan ibu saudara sekali pun tetap bermula dengan perkataan IBU kan...Ibu, mama, umi semuanya sama...

Minggu lalu aunty2ku jugak x ketinggalan untuk menyambut Hari Ibu bersama nenek tersayang dan adik-beradik yang lain...10 beradik, 8 perempuan dan 2 lelaki...maka aku ucapkan selamat hari ibu buat semua...aunty2, kazen2 dan kakak-kakak-kakakku yang sudah jadi mama...

Tengah : Nenek tersayang Hajah Jariah
Dari Kanan : My mom Hasnah (anak sulung), Hajah Saadiah (Anak ke-2), Fatimah (Anak ke-4), Siti Hawa (Steng's mom, Anak ke-5), Sapiah (Anak ke-8) & Dayang Saiha (Anak ke-9)
Tiada dalam gambar : Jainab (Anak ke-3), Sarah (Anak ke-6), Alipuddin (Anak ke-7) & Mohd. Asri (Anak ke-10)...dan aku pun xda masa ni...T_T

Best kan???Rugi aku x join sekali...anyway jika dipanjangkan umur akan ada masa jugak aku berkesempatan menyambut Hari Ibu bersama mereka2 ini...Hari ini pun actually kalo xda halangan aku akan ngedate with my mom...jangan jeles...haha...

Pssst : makin tua, makin pelupa...apa la aku ni~~~

No comments: