Tuesday, May 24, 2011

Anak2 yang baik hati...tolong like boleh ka???

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Ok...entri punya tajuk tu ada sedikit nada paksaan hehehe...i'm sorry tapi aku mo mintak tolong sama kamurang yang cantik manis, hensem melangit untuk like kan pic ku dalam page Sweetpink Lens Shoppe ni...sebab aku ada join contest Mata Paling Cantik...(tangan di dada, mata ke atas) hahaha...

Cam biasa kamurang like dulu page Sweetpink Lens Shoppe ni...lepas tu boleh la like kan pic ku yang kononnya mata cantik tu di SINI...done...senang kan...kalo kamu senang, ada masa baca la entri sal tu di SINI...haaaa...

Anyway aku minta maaf banyak2 sebab lama x hapdet belog...sori la sebab aku bz, pastu mo konsentret study untuk exam...esok sudah bertolak ke Kota Kinabalu untuk menghadiri exam selama 2 hari bermula 26 hingga 27 Mei ni...doakan aku sukses ya hehehe...

...tapi...ada ka jugak orang yang sudi singgah di belog aku yang terlalu merapu meraban ni arrr???hahaha...kepada yang sudi singgahkan mata di sini terima kasih banyak aku ucapkan...
~(^,^)~

Pssst : sebenarnya ada beberapa entri masih dalam draft tapi belum ada idea mo sambung lagi...hehehe...