Monday, February 7, 2011

Lagi satu kali round hewhewhew...

Huhuhu...

Another quick update of 30 Days Challenge...

Day 16- another picture of yourself.


Day 17- someone you would want to switch lives with for one day and why?

Em...em...emmm...susah mo jawab soalan ni sebabnya aku suka dengan hidup aku & diri aku...ya la as human being sapa yang x pernah mengeluh kan...mesti ada yang pernah mengeluh...begitu jugak aku tapi aku xmo la switch2 ni...cabaran tu yang buat hidup aku makin adventure...(adventure la sangat) hahaha...

Day 18- plans/dream/goals you have.

Sekarang ni aku cuma mo plan hidup aku sebaik mungkin...mo kukuhkan kewangan...insyaAllah kalo ada rezeki lebih tu ada la benda baru yang akan muncul dalam hidup aku...aku pun x pasti apa...goal aku ialah untuk teruskan kehidupan biarpun banyak rintangan...hehe...

Day 19- nickname you have; why do you have them?

Nickname hahaha...banyak...kita mula nama2 dari time aku kecik sampai la sekarang ni yeah...

Nama manja dirumah : Ding (singkatan dari Kuding...owh malu owh...kedapatan...)...tapi aku komersilkan jadi Quedz hahaha...(mintakpuji)...

Nama panggilan di sekolah : Tadika sampai sekolah rendah...Nora, then naik tingkatan jadi Nor jak...selain tu ada gelaran plak tu...KEPALA BESAR...gila babeng punya nama...alasan dorang bagi aku nama tu sebab rambut aku ala tomboy & kembang menjadikan kepala aku cam besar...siot!!!

Selain tu aku pernah guna nickname Kid sebagai nama samaran time berkenalan gitu ahakz...cam hapa jak...

Nama panggilan di tempat kerja : Dulu masa aku kerja sebagai Pam Atendan di Petronas Kuala Penyu, boss aku panggil aku Mia...ntah kenapa dia bagi aku nama tu...mungkin disebabkan aku jak satu2nya pekerja berjantina perempuan time tu hahaha...

Nama dipanggil di opis : Waty...sebab ramai staff yang ada nama Nor so terpaksa la aku dipanggil Waty...tapi pernah jugak satu kali boss (boss lama) panggil aku Ros...jauhnya...

Nickname chat : Hahaha...pernah guna Natsumi di YM & MIRC pastu yang paling peymes is Sanggung dalam Winwap Chat hahaha...tu dulu...sekarang dah x chat lagi...bosan...

Nama panggilan di kalangan SPL : Mula2 aku introduce nama as Nor...tapi ntah kenapa betukar jadi Rokka plak...mungkin senang mo address kali kan hahaha...

So kesimpulannya...nama2 yang masih orang panggil aku adalah yang kena bold tu hahaha...

Day 20- someone you see yourself marrying/being with in future.

Errr...boleh ka kalo x jawab soalan ni???Apa2pun jodoh pertemuan di tangan Tuhan...Amin...hehehe...next!!!

Day 21-a picture of something that makes you happy.

(Sumber : Mr. Googly Woogly)

Day 22-what makes you different from everyone else?

Errr...sebab aku gila, sebab aku chomel hahaha...sebab aku pelik...mungkin itu saja hahaha...sapa ada jawapan yang paling tepat boleh komen lepas ni arrr...apa yang penting...dunia takkan berseri jika x wujud orang macam aku hahaha...

Pssst : Fuhhh lega dapat keluarkan fungus maha hijau dari sang kerongkong!!!

No comments: