Tuesday, November 9, 2010

Kenapa aku tidak suka bercakap lama-lama di telefon???

Fuhhh...bercakap di telefon la perkara yang aku letakkan di carta ke...errr...whatever la...Jap!!!Aku list down dulu perkara-perkara yang aku tidak suka :-

1) Orang meludah or membuang fungus hijau or kuning depan aku...PENGOTOR TAHAP BABUN!!!

2) Dipaksa buat benda yang aku x suka...apa-apa jak la yang aku x suka masa tu...mungkin aku time tu xda mood or memang aku xmo wat benda tuh...JANGAN PAKSA...kalau paksa juga terima la segala caci maki dari diriku yang chomel ini...XD

3) Calling-calling...I like SMS more...mmuuaahhxx...hahaha...

Ok yang lain-lain tu KIV dulu la...hahaha...dan ternyata calling-calling ni berada dalam rate ketiga tertinggi bagi perkara yang aku tidak suka...

Alasan :-

1) Penat pegang gagang telefon lama-lama

2) Sakit tinga...

3) Menyebabkan migrain aku datang...s#!*

4) Penat dengar orang membebel lama-lama...paling rekod aku ber'calling2- ni pun dulu la masa sekolah...time aku kecik2 tapi sudah besar tu...tu pun 2 jam hehehe...lepas tu sumpah!Aku serik cakap lama-lama sebab sakit tinga...adeih...


5) Bila cakap lama-lama di telefon mesti bunyi cengkerik tu datang...mula la aku hilang fokus...

6) Pernah sekali aku tertidur time tengah berbual di telefon...siap ada dengkur lagi owh...

7) Satu habit baik punya kalau aku tengah ber'calling' ni...aku suka menconteng...mesti ada pen atau pensel dan mesti ada saja meja or kalau time tu ada kertas atas meja tu mesti aku conteng ntahapahapantah jak la...hahaha...


Sebab tu la aku x suka cakap lama-lama di telefon hahaha...

No comments: