Saturday, October 31, 2015

31.10.2105 - 12.36am - 99% Battery Tab

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

I kenot selip.
Tadi layan movie Fantastic Four dengan anak-anak, lepas Mr. AIL balik dari memancing, kami movie marathon tengok Pitch Perfect 1 & 2...

Tapi, apa aku buat di tengah2 malam macam ni masih belum tidur?

Maybe aku berfikir. Maybe aku susah hati. Kusut memikir masa depan. Sebenarnya aku paling risau pasal anak-anak la. Tahun depan dorang masuk sekolah sudah. Aku dah daftarkan Chang2 & Adik Icha masuk Tabika Perpaduan. Walaupun tahun depan Adik Icha baru masuk 4 tahun, Tabika Perpaduan boleh terima dia sebagai murid.

Aku saja bagi Chang2 & Adik Icha masuk sekolah sama-sama sebab bagi aku dorang tidak boleh dipisahkan. Macam kembar walaupun bukan. Chang2 dengan Adik Icha beza 11 bulan 13 hari saja. And suprisingly, esok 01.11.2015 Chang2 will be 4 years old!!!Yay!!!

Am I overthinking? Or am I overprotecting? Hurm...

Mudah-mudahanlah segala urusanku dipermudahkan dan semoga anak-anakku dilimpahi rezeki yang melimpah ruah. Aku hanya mampu berserah.