Wednesday, September 25, 2013

Jerawat tersembunyi di dagu...annoying tau?!!!


Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Arghhh!!!Aku x suka x suka x sukaaa!!!Memang la muka aku ni jarang-jarang berjerawat, setahun sekali pun payah sebab kulit aku jenis kering, bukan jenis yang berminyak...tapi tu la...bila sudah datang menyerang, tiba-tiba datang dari dalam dan sakitnya ya ampun!!!...macam juga rupa jerawat batu tapi x timbul...apa niii aaaaaaaa!!!Tensen aku...peh!!!

Ni mungkin sebab akhir-akhir ni aku kurang tidur kot...ya ka???Selalu jugak kurang tidur...arrgghhh!!!Apakah ini semua!!!Ceh...reaksi tulisan jak lebih, tapi sebenarnya muka aku time taip post ni is pokerface hahaha...propa jak lebih...hahahaha...


Pssst : lepas ni aku mo post pasal aktiviti aku jalan-jalan semalam hewhew...

No comments: