Tuesday, September 24, 2013

Segmen – Saya Mahu Ditegur

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Well tiba2 terasa mo ikut segmen So...ini la segmennya "SEGMEN - SAYA MAHU DITEGUR"




 Memandangkan aku pun maukan kemajuan untuk masa depan blog aku so, kena la ada somebody yang sudi menegur dan aku plak mesti sudi untuk ditegur kannn...

Ada sesiapa brannn untuk ditegur hehehe...marilah sahut segmen ini yawww!!! Antara syarat-syarat penyertaan adalah seperti berikut. Cekidaut!!!

1. Buat satu entri bertajuk " Segmen - Saya Mahu Ditegur" dan nyatakan di entri tersebut kenapa anda mahu ditegur. (Checked!)
2. Linkkan entri tersebut ke entri ini (KLIK SINI)
3. Semua peserta wajib menegur blog-blog lain yang menyertai Segmen ini di komen entri mereka. Teguran bolehlah ditinggalkan di komen entri tersebut. Minimum 2-3 teguran membina, tak suka, etc. Contoh-contoh teguran :

* Template blog kurang menarik
* Blog ada komen moderation, saya tak suka
* Contoh-contoh lain yang bersesuaian
* Etc, etc...jangan tiru idea orang lain ya. Kalau kita expect feedback honest dari orang lain, kitapun kenalah honest kasi pandangan kan?

So, itu ada syarat-syaratnya...errr to all participants, please be nice to me yarrr...ahakz!!!

Pssst : sebelum ni aku ada buat entri pasal blog aku... Wajah Baru Blog Aku

2 comments:

SuzanOk said...

Wah..macam lama nda nampak joee.... aku kurang faham sebenarnya mcm mana mau menegur ni, tapi macam best pula entri ini...boleh aku join? oklah..back to the main point, pa yang mau ditegur ni? doi..bagi aku e-perfecto ba blog ko ni, nice and simple, warna pun menarik, mgkn buleh kasi tambah banyak2 gambar la kalau mau kasi tambah comel lote lagi..hehe

Nor Adzwaty Rokkafella said...

tq2 hahaha...ini pun aku baru tukar...sebelum ni lambat dia loading...segala gambar mambar tu aku buang sbb berat...nti la aku tmbh kan gmbr yg ringan sikit hahaha...mo ditimbang dlu tu...