Monday, July 11, 2011

Wuuu...menjulaikan diri...yiiipaaa!!!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Julai sudah mariii...mari kita menariii...erk...ok sorry...hari ni otak ada sikit merenggg...lamanya aku x berbeloooggg!!!OMAIGAD!!!

Ok fine...hahaha...ni la akibatnya kalo otak lama membeku...mana sudah kata2 saktimu yang kau ucapkan dulu...bilang mo wat 10 entri...cheh cakap x serupa bikin...lei mou kao cho ahhh...

Hari ni biarkan aku membebel sendirian...nanti aku bebel kamurang plak...nyways thanx kepada anda anda dan anda yang sudi mengkomen di belog ini dan memberi saya...

semangat cekal jiwa berani,
sekali genggam menjadikan bara,
perubahan sikap harus diuji,
kelak sampai ke puncak jaya...

yaaa di situ la...ini la pengaruh selepas menghadiri kursus pegawai bimbingan kerja - modul pengucapan awam...thanx to Encik Mustafa Zainal from KMZ Trading Sdn. Bhd. hehehe...ohoooiii...oh la laaa...

Pssst : jangan heran la...aku memang macam ni hahaha...

No comments: