Tuesday, November 17, 2015

Segmen: Join Bloglist Ain bulan Nov - Dis!!! (Saya Tersenarai Yay!!!)

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Ya aku baru berkesempatan membuka blog dan membaca komen-komen anda semua yang singgah di blog ini dan menitipkan komen.

Aku tersenarai dalam Bloglist bulan Nov - Dis dalam blog Dunia Ain...thanx!!! Tak sangka juga dapat tersenarai dalam bloglist tu.

BTW sapa-sapa yang dah BW kat blog ku ni aku akan membalas BW dekat blog korang sedikit masa lagi. Aku masih penat sebenarnya. Semalam baru balik dari Miri selepas bertugas sempena Program Penempatan Pekerjaan (3P) AZAM Kerja Peringkat Negeri Sarawak yang diadakan di Perkarangan PermyMall Miri pada 14.11.2015 - 15.11.2015. 

Ok. Saya off dulu buat masa ini sebab nak sambung buat kerja hihihi...kbai!