Tuesday, November 3, 2015

Lama Dah Tak Main Conteng Muka

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Well, aku ni memang gila mekap. Nama pun perempuan kan. Memang normal la... Hari Ahad yang lepas aku lepaskan gian dengan diri sendiri pegi main mekap sorang-sorang dekat bilik atas hehehe...Aku mau test lipstick baru beli MN Kissproof No. 14...

So, di sini aku kongsikan gambar muka naked aku yang tanpa mekap. Pestaim in mai laif aku sua gambar xda mekap dekat dalam blog (Malu weih!)

Tadaaa!!! Muka aku xla selicin mana...kulit kering menggelupas dan freckles mulai menjejakkan kaki ke mukaku yang tak seberapa mulus...biasalah peredaran usia kan. Aku buka muda lagi. 30 tahun dah pun nye adui ter ber...

Daaan, setelah dimekapkan ala-ala model Yusuf Taiyuub, inilah hasilnya ngeh ngeh ngeh~~~
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Teng teng teeenggg~~~

Apa produk mekap yang aku pakai untuk dapat hasil macam dalam gambar ni?

1. Foundation - Silky Girl BB Cream No.2 Radiance
2. Countouring/Shading - Dermacos Camouflage Pallette Kryolan
3. Pixy Ultimate MakeUp Cake - White Porcelain
4. Eyeshadow - Nutrimetics
5. Eyeliner Pencil - Miss Rose
6. Eyeline Gel - Maybelline
7. Mascara - Nutrimetics
8. Blusher - M.A.C
9. Lipstick - MN Kissproof No.14
10. Bulus Mata - Made In China (beli kat supermarket jeee)
11. Loose Powder - Dermacos Loose Powder Kryolan
12. Fixing Spray - Kiss Beauty Fixing Spray

~(^,^)~
#GilaMekap
#MakeUpFreak
#MUAtakbernama
#akusajahashtagpanjangpanjang

No comments: