Monday, December 19, 2011

Hari membebel Sedunia

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

...dan aku plak yang sedih...ntah la mo kata sedih...x jugak...tapi banyak benda yang berlaku sejak kebelakangan ini yang sering mengundang airmataku...entah la...harap2 ni cuma perasaanku saja...

Tambah2 lagi hari ni...adoihhh...mana dengan urusan di JPJ sangat menyebalkan...pg JPJ mo renew lesen deraibing...tapi pegawai yang bertugas tu sangat hampeh...langsung x mesra rakyat...benci la...

Pastu ehemmm...xbaik bincang hal rumahtangga di sini...biar kan zip saja la...tu biasa la kan...sedangkan lidah lagi tergigit...inikan plak suami isteri...hahaha...

Pastu...entah la...semua aku rasa serba x kena...rasa cam mo teriak saja ni...adui...tiba2 aku rasa aku cam budak2...c'mon...grow up la kuding adehhh...

Ni lagi...soap drama di tv ni langsung buat aku tambah moody hahaha...bangang jak aku ni wakakaka...

Pssst : aku dalam dilema koma noktah titik tanda seru...sarkastiknya makcik dalam drama Tentang Dhia ni...aku cili karang mulut ko tu...arghhh!!!

No comments: