Friday, June 17, 2016

Hadiah Dari Pure Beauty Dah Sampai!!!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Sebenarnya dari hari Rabu haritu dah sampai tapi dek kerana kesibukan plus ke-ter-eksaited-an (pandai-pandai korang la nak faham)...maka post terdelay sehinggalah ke hari ini.

 
Haaa...hari Rabu petang aku dapat parcel ni. Aku pun terkejut jugak tetiba PosLaju sangat lajunye menghantar sedangkan aku dapat emel pasal Pure Beauty nak bagi gift tu hari Isnin. Tapi, ya la since aku dah eksaited aku dah tak kisah. Aku terus buka parcel. Bila buka teng tedeeenggg...memang surprise la bak hang!







Ada voucher RM 10 lagi yang aku belum tebus. Boleh tebus di Watson's untuk beli barangan Pure Beauty. Best ke best? Hewhewhew...

Daaannn...

Aku siap menaip pukul 4.26 petang. Sekian.

3 comments:

Unknown said...

tahniah...

singgah ramadhan

https://belogs.blogspot.my/

Ain Athirah said...

Tahniah sis! Wah rezeki sis ni ^^ nnti buat review pulak lepas pakai product ni :)

Yanieyusuf.com said...

wahh tahniah rezeki.. bestnya..