Monday, November 28, 2011

Ragam Manusia

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Well, lama x menulis di sini kan...baru2 ni aku dikhabarkan dengan satu berita yang aku kira sebenarnya agak basi dan reaksi aku ketika itu ialah "well...whatever~~~"...kenapa?Sebab benda tu bukan baru aku dengar dan bukan baru sekarang berlaku ke aku...banyak kali sudah jadi aku macam sudah LALI hahaha...lali~~~

Aku cuma andaikan benda tu hanyalah RAGAM MANUSIA...bila sudah jadi kebiasaan memang susah untuk dikikis dari diri...biarkanlah...aku malas mo layan...lagipun sekarang ni I'm a bit bizayyy so memang xda masa mo layan hal remeh temeh tu semua...lantaklah...yang dapat dosa kering bukan aku kihkihkih...

Yang si penyampai ni pun satu jugak...dah ko dengar benda tu, ko simpan jak la...xpayah la gitau aku segala bagai...ko x bagitau pun aku dah tau...biarkanlah...doakan jak semoga mereka berubah...kita ambil yang baik saja k...

Bahahaha...aku menulis macam orang yang gila meroyan plak wakakaka...rilex...aku masih waras...dan aku sudah malas melayan...lantaklah kamurang...cakap jak apa mo cakap...ada aku kesah???Aku cuma mo konsentret untuk yang satu ni saja...my loved one hehehe...kan kan kan...

Dan lagi satu perkara pelik berlaku is...ermmm malas mo ceta sini la...dia mungkin follow jugak perkembangan aku melalui blog ni so better I shut up kan kan kan...lalala~~~

Pssst : sudah2 la tu k~~~

No comments: