Friday, October 28, 2011

SR hehehe

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hari ni hari Jumaat...jadi ntah kenapa tadi aku beceta2 sama kazenku, Steng Julizah bout kek...ntah cemana bleh plak terbuka ceta sal Tiramisu...ceta punya ceta tiba2 tekak aku ni terasa cam mo makan lak Tiramisu (dalam hati bercadang2 mo belajar buat Tiramisu)...So aku call Mr. AIL suh amik aku di tempat keja...mula2 ajak dia gi Fat Cat Cake House tapi yang ada pun kek Tiramisu yang setengah kilo punya...pakahal...aku cuma mo rasa sikit jak pun...gi Novelty pun lagi la xda...last2 terfikir plak ada satu tempat ni yang kompom ada...jejejejeng...SR hahaha...Secret Recipe yay!!!

So kami begegas gi SR...sampai di sana aku melompat-lompat girang hahaha...propa jak tu manada aku melompat2...nanti orang ingat aku ni orang gila la pulak...dengan girang aku masuk SR sampai x menyempat2 jalan beriringan dengan Mr. AIL hahaha...jajal punya bini kan wakakaka...

Aku beli 2 slice kek Tiramisu & 1 slice Brownies...tapi aku bawak satu slice jak gi opis yang satu slice lagi untuk Mr. AIL & Brownies tu untuk makan malam ni as dessert hahaha...meh kamurang tinguk ni gambal kihkihkih...


Kotaknya SR hahaha


Tiramisu


Brownies yay!!!

Waaa!!!X sabarnya la mo balik rumah makan Brownies!!!

Pssst : hidung ini membunuhku...hingus aku rasanya cam cheese hahaha!!!