Monday, October 17, 2011

Hari Ini Hari Isnin :(

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hari ini hari Isnin aka hari malas aku...masih ingat tilam bantal selimut bantal peluk wakakaka...kena2 lagi pagi tadi hujan lebat...makin bikin malas mo bangkit...tapi bila memikirkan mo gi kerja jugak terpaksa la bangkit huhuhu...

Hari ni sempat bergaduh dengan semut sebab ntah cemana dia boleh masuk ke dalam bread sandwich yang belum dibuka...benci laaa...terpaksa la buat kerja sikit buang semut2 tu dari bermaharajalela...breakfast sandwich bakar with telur hohoho...

Life?Masih macam biasa...masih malas bangun...hehehe...tapi tadi sempat jugak la breakfast with Mr. AIL...tapi aku sempat jugak tapau sebiji dua roti bakar tu (padahal satu tapau penuh hahaha)...

Errr...sebenarnya aku bosan baini...xda bawak letop jadi kurang la dapat info2 semasa dan kurang la dapat promote lens aku...eh kalo mo beli lens murah beli la di Liyyah Shop...link ada di sebelah kiri blog aku ni hehehe...murah jewww...ada promosi lagi kihkihkih...

Errr...itu saja la mengkali kihkihkih...daaa

Psst : mood menjantok melanda huwarghhh!!!
...

No comments: