Wednesday, June 15, 2011

Does it really matter anymore???

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hari ni rasanya aku masih blur...setelah sekian lama x mengupdate apa2...sekali update nah kau...rasa x puas hati...sorry...hari ni aku emo sikit...tapi bila makin sibuk buat kerja...lupa sekejap la...

Tapi ada baiknya jugak sebab xla aku menambahkan lagi nisbah migraine aku yang makin menjadi2 sejak akhir2 ni...dan khabarnya ada berita gembira...tadi menteri kewangan di opis ni sudah sibuk buat kew.8...nampaknya dalam bulan Ogos nanti aku akan mendapat lambakan tunggakan kenaikan gaji...yay!!!Ngam la tu dekat2 raya mesti mo pakai duit lebih sikit kan...boleh la...hehehe

Dan harap2 la dalam bulan 8 or bulan2 yang terdekat urusan permohonon opsyen berpencen tu selesai cepat...nampak cam aku ni mata duitan tapi aku ada agenda yang perlu disegerakan...nanti la aku akan sebarkan berita baik itu nanti...malas mo cakap sekarang...bak kata orang...Kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan...so harap2 semuanya dapat berjalan seperti yang dirancang...amin amin ya rabbal alamin...

Pssst : kamurang rasa aku ni x sasau ka hahaha...

1 comment:

elnino de moona said...

tag..

http://moonrahdin.blogspot.com/2011/06/pencarian-blog-terbaik-2011-blog-list.html