Friday, April 15, 2016

Hakikat Sebenar

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hari ini aku nak buat perbandingan tentang masalah kulit wajah aku yang semakin di mamah usia huhuhu...Tahun ni kan aku dah 31 tahun hahaha...tua dah...

Baik...aku kongsikan dulu gambar aku yang telah di terisixti kan...hahaha...

Effect Camera 360

Nampak cam flawless jak kulit muka ku kannn...Hari ni, seperti hari-hari biasa aku memang tak mekap sangat. Cuma lukis kening je. Segala macam kerim, foundation...even mascara pun aku tak pakai. Cumanya, ini ada luar biasa sikit sebab aku pakai contact lens kaler brown. Jangan tak tau, aku jual contact lens ye ngeee...

Ok. Sekarang meh tengok kulit wajah aku yang sebenar.


Tedenggg...Kening pun tak kemas hahaha sebab hari-hari aku selalu nak kejar masa, takde masa nak kemaskan kening tu. Lukis je apa yang ada. Daku memang jenis spesis yang kureng bulu kening dan juga bulu mata so jangan heran kalo korang gagal mencari di mana letaknya bulu mata ai hahaha...

Jeragat manja dah mula muncul dek kerana daku selalu jugak berkerja di bawah pancaran matahari. Jangan ingat aku ni kerja just duduk melekat dalam opis k. Daku pun selalu berkerja outdoor. Mata merah sebab tak cukup-cukup tido. Ada jerawat malu-malu kucing jugak dekat situ yang nak tak nak je keluar. Dahi dah ada kedutan halus kerana daku kalo seteress daku akan selalu mengerutkan kening tanpa sedar hahaha...

Aku buat ni bukan apa. Sekarang aku tengah nak promote dua jenis produk iaitu Perlaking dan Ellaine Skin Care (sebab daku dah jadi dropship untuk kedua-dua produk ni). Nak tengok gambar jugak? Haaa meh sini aku belanje gambar dua produk ni.

Gambar totally ambil dari En. Google ye

Yang atas ni Perlaking. Sekotak ada 30 sachet serbuk mutiara asli. Makan style kemam je.


Yang ini sekerinshot dari hp aku

Yang ini Ellaine Skin Care. Ada Facial Cleanser, Toner, Cream Day & Night. Kata supplier aku, aku dropship pertama yang berasal dari Sarawak. Hehe. 

Produk lain yang aku jual ialah Ey Legacy Foundation.




Cantik kan???

Aku belanja lagi satu gambar yang aku main conteng-conteng muka hehe...

Tadaaa...the power of make up...dari muka makcik kepada muka bebeh...hihihi

Jauh bezakan dari gambar yang pertama tadi tu. Moralnya di sini, aku kena mula jaga pemakanan dan mula ambil supplement dan produk penjagaan kulit yang betul demi kerana tak nak nampak macam makcik-makcik hahaha... 

So, if korang nak bertanya apa-apa bolehlah WhatsApp aku ye. Ini pertama kali aku mendedahkan nombor talipon aku dekat dalam blog.

#SayaJualContactLens
#Perlaking
#EllaineSkinCare
#EYLegacyFoundation
#TrustedDropship
#IGReseller

Sebarang pertanyaan bolehlah WhatsApp 012-8134672

~(^,^)~

No comments: