Monday, May 21, 2012

Kerinduan...kerisauan...kegilaan hehehe

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Wah...rindunya mo merepek di blogku ini hahaha tapi apakan daya...sibuk memanjang...kalo sibuk memendek x apa jgk kan hahaha...

Macam2 hal berlaku sejak aku malas update blog ni hahaha...limpas sdh hari ibu...Selamat Hari Ibu Mak...hehehe...kemarin besday my dad...hepi besday Pak...:D..

Baru2 ni gi Kursus Strategi Blue Ocean & Kecerdasan Emosi di Mount Kinabalu Heritage Resort & Spa...4 hari 3 malam yang sejuk sebab berkursus di atas bukit di kaki gunung Kinabalu...tinggi2 gunung Kinabalu...tinggi lagi sayang sama kamu lalalala...

Best!!!One word only to describe the whole 4 days...hahaha...of korze...no ruang 4 u to menjantuk...yes...no room at all!!!

Sebenarnya aku risau mo bagi url blog aku dekat fasi ni...En. Mustafa Zainal...sebab masa kursus tu aku telah membocorkan identitasku sebagai blogger (bukannya tegar manapun) tapi selepas pengakuan berani mati itu ramai plak yang berminat ingin tau pasal this blog of mine...makkk!!!

Kepada En. Mus sori kalo isi kandungan blog ni didapati agak merepek daripada biasa hehehe...errr following readers pun sama...saya dengan rendah diri memohon ampun dan maaf sekiranya contect blog saya ni adalah sarap semata2...terima kasih hehe...

Errr...xtau lagi mo cakap apa...let the wind flow saja la kan...tata...

Pssst : entri di tulis selama 2 hari berturut2...sebab risau...sekian...

No comments: