Monday, June 6, 2016

1st Ramadhan | Blog Berwajah Baru!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Erm...dalam asyik memikir nak berbuka apa nanti, aku tetiba gatal tangan godek sana godek sini...alih-alih, blog dah bertukar wajah. Putih suci gebus gitohhh! Hahaha...

Tapi, tu la. Dalam gatal tangan tu, lupa lak nak printscreen wajah sebelum dan selepas makeover hahaha...takpe la. Korang pun bukan nak tengok sangat nye pun adui...meh ahkak belanje sikit gambar terbaru (yang pastinya korang boleh kot tengok sendiri dalam blog ni hahaha)...


Aku sebenarnya nak juga test kelebaran post blog yang baru ni...baru puas hati nak tengok gambar besar-besar naw...hahaha...cube test siket~~~

See...no more header, no more background...dulu body post ada 3 column, now dah jadi 2 column...yang lain tu aku letak dekat bawah...biar dekat bawah tu semaks samuns...ikut sukati korang la oi...

Itu saja. Nanti kalo aku gatal tangan lagi aku up entry pasal kursus itu hari yang aku telah janjikan. Kbai!

No comments: